Asiakkaaksi Nettirempalle - Tätä voit odottaa Nettirempan asiakkaana
Mietityttääkö palveluiden ostaminen Nettirempalta? Loin tämän sivun selventääksemme teille mitä voitte odottaa jos täytätte yhteydenottolomakkeen tai otatte meihin yhteyden puhelimitse.
Yhteydenottopyyntö
Kun jätät yhteydenottopyynnön, niin jätä sen yhteydessä toimiva puhelinnumero, sillä se on ensimmäinen kanava mitä kautta otamme yhteyttä. Kirjoita yhteydenottopyyntöön myös yrityksesi nimi, minkälaisia palveluita tarjoat ja mitä tavotteita haluatte palvelulla saavuttaa. Tämä auttaa meitä tekemään etukäteen jo hieman kartoitusta että minkälaisesta yrityksestä on kyse.
Kyselemme puhelimessa lisää perusasioista ja toiveista, mutta puhelun päätarkoitus on kuitenkin sopia tapaaminen kasvotusten tai videon välityksellä, jossa voimme käydä rauhassa ja tarkasti läpi että mikä palvelu olisi teille kaikista paras ratkaisu. Jos sinulla on jo etukäteen joku aika tiedossa milloin haluaisit pitää kartoitustapaamisen, niin laita se jo yhteydenottolomakkeeseen.
Kartoituspuhelussa yritämme päästä mahdollisimman hyvin sisään teidän tarpeisiin, ja teemme sen yleensä kysymällä kysymyksiä.
Kun olemme kyselleet tarpeeksi, ehdotamme teille toimenpiteitä jotka tulisi suorittaa. Jos olemme molemmat samaa mieltä toimenpiteistä mitkä pitää toteuttaa, niin annamme toimenpiteille kiinteän tarjouksen. Tarjoamme kaikille uusille asiakkaille vain kiinteähintaisia tarjouksia.
Jos hyväksytte tarjouksen, niin lähetämme teille sopimusehdot sähköpostiin allekirjoitettavaksi.
Näissä tilanteissa kannattaa soittaa
Jos teillä on jokin selkeä työtehtävä joka pitää saada nopealla aikataululla valmiiksi, kuten muokkaukset nettisivuille, uuden mainoksen suunnittelu ja kirjoitus tai jotain muuta vastaavaa, niin silloin kannattaa vain soittaa. Tällaisissa tapauksissa laskutamme yleensä 70€+alv 24%/h, ellei jotain muuta sovita.
Toteutus
Kun sopimus on allekirjoitettu, niin ensimmäiseksi aloitamme aloituspalaverilla, missä käymme läpi tietoja mitkä tarvitsemme työn toteuttamiseen. Aloituspalaverissa kerromme lähtökohtaisen aikataulusuunnitelman töiden toteutukselle sekä sovimme seuraavat yhteiset palaverit jossa käymme läpi toteutusta yhdessä.
Laskutus
Laskutus suoritetaan kuun vaihteessa. Jos kiinteähintaiseksi sovittu työ on osittain kesken, niin työstä laskutetaan kuitenkin jo toteutettu osuus joka kuukausi.
Jatkuva markkinointi
Kun olemme tehneet kiinteähintaiset palvelumme, niin tarjoamme teille jatkuvaa markkinointia. Jatkuvan markkinoinnin laajuus riippuu teidän tarpeistanne, minimissään se on esimerkiksi pelkkää mainostilin ylläpitoa, tai sitten se voi olla jatkuvaa sisällöntuottamista eri alustoille ja niiden mainostamista.
Tulospohjainen markkinointi
Olemme tehneet pitkäaikaisten asiakkaidemme kanssa sopimuksia tulospohjaisesta markkinoinnista, joissa otamme isompaa roolia markkinoinnin vetämisestä, ja samalla otamme riskiä markkinoinnin onnistumisesta ja takaamme että markkinoinnin kulut ei nouse tuoton yläpuolelle.
Jatkuva raportointi
Raportoimme tekemistämme töistä ja markkinoinnin tuloksista jatkuvasti, ja halutessanne rakennamme teille reaaliaikaisen markkinoinnin raportin, josta pystytte seuraamaan markkinoinnin tuloksia.
100% Tyytyväisyystakuu
Tarjoamme kaikille asiakkaillemme 100% tyytyväisyystakuun. Jos et ole täysin tyytyväinen palveluumme, saat rahasi takaisin tai korjaamme tilanteen ilman lisäkustannuksia.